Treceți la conținutul principal

Autismul și instinctul sexual

 „Copilul are 10 și nu se pune problema că se masturbează! El doar se stimulează.”

Da, se stimulează. Doar că această stimulare este de natură sexuală.
Ne vine greu să credem că un copil poate să manifeste prin comportamentul lui impulsul sexual.
Însă realitatea este simplă. Impulsul sexual se manifestă de timpuriu. Corpul uman trece printr-o serie de etape, indiferent de nivelul de dezvoltarea intelectuală. Funcția principală a impulsului sexual este de a asigura continuitatea speciei și este independentă de educație, inteligență, tulburare de dezvoltare.
Toți copiii vor experimenta la un moment dat diferite senzații în corpul lor. Toți copiii se vor atinge în zonele intime (chiar și de la vârste foarte mici). Toți copiii se vor masturba la un moment dat. Unii o vor face la vârsta de 5 ani, iar alții la vârsta de 14 ani. Dar o vor face. Și e normal și în regulă să facă asta.
Problema care apare în cazul copilului cu autism este că regulile sociale sunt mult mai greu de înțeles pentru el. Și multe mai ușor alunecă în aria senzorială, în acțiuni și activități care să îi ofere un anumit nivel de stimulare senzorială. Atingerile zonelor intime oferă tot o stimulare senzorială. Care este foarte puternică și foarte plăcută.
Din acest motiv apar situațiile jenante și momentele în care nu știm ce să facem, nici părinții, nici terapeuții. Situații care arată cam așa: copilul de 5 ani se pune pe burtă și începe să se frece de covor sau adolescentul de 14 ani stă în bancă la școală, își bagă mâna în pantaloni și se atinge în zona intimă în văzul tuturor.
Ce însemană pubertatea? Ce facem atunci? De ce apar comportamentele acestea? De ce trebuie să ne pregătim pentru pubertate?
Dacă și tu ai aceste întrebări și își dorești claritate și îți dorești să știi ce poți face pentru a-l ajuta pe copilul tău sau pe copiii cu care lucrezi, te aștept în programul de educație sexuală EERS.

Trimite-mi un mesaj pe whatsapp 0728.704.324.





#educatiesexualainautism
#alinamirelacraiu

Comentarii

  1. Numele meu este Charlotte Parker. Viața mea s-a întors!!! După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, am avut chef să pun capăt, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a părăsit când viața noastră a început să aibă sens. Am fost dezamăgit emoțional în tot acest timp. Datorită unui vrăjitor numit Dr.Ogaga Kunta, l-am cunoscut online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, am dat peste câteva mărturii despre acest vrăjitor. Unii oameni au mărturisit că și-a adus înapoi fostul iubit, alții au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și, de asemenea, pentru a obține un loc de muncă bine plătit și așa mai departe. îl puteți contacta și pe adresa sa de e-mail (ogagakunta@gmail.com) El este uimitor, am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Vera, ea a mărturisit despre cum și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de 2 ani. zile, iar la sfârșitul mărturiei ei a renunțat la e-mailul lui. După ce am citit toate acestea, am decis să încerc. L-am contactat prin e-mail și i-am explicat problema mea. o săptămână mai târziu, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți ca oricând. Dr ogaga Kunta ești un bărbat talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat. Dacă aveți o problemă și sunteți în căutarea unui vrăjitor real și autentic, încercați-l oricând, el este răspunsul la problemele dvs. din nou adresa lui de e-mail este (ogagakunta@gmail.com)
    el este cel mai bun vrăjitor care vă poate rezolva problemele.
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare
    6) Vrăji de despărțire
    7) soluție finală pentru ejaculatoină rapidă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Chestionar pentru evaluarea tulburărilor de procesare neurosenzorială

       Aşa cum am promis, iată că revin cu un chestionar prin intermediul căruia putem observa anumite disfuncţii care apar la nivelul simţurilor copilului sau anumitor comportamente care exprimă existenţa unei tulburări de procesare senzorială. Trebuie să ştiţi că acest material nu ţine locul unui specialist şi nu poate oferi un diagnostic. Completând acest chestionar aveţi posibilitatea să verificaţi dacă este ceva în neregulă cu comportamentul copilului. Este posibil ca unii copii să nu aibă nici unul dintre comportamentele din listă sau pot avea dintr-o singură categorie ori din toate. Dacă constataţi că la micuţul vostru sunt prezente minim trei comportamente dintr-o categorie şi acestea afectează atât viaţa copilului cât şi pe a celor din jurul său, este bine să vă adresaţi unui specialist (neuropsihiatru, psiholog, terapeut ocupaţional).   1 2 3 4 5 6 7 Acest material l-am preluat si tradus de pe site-ul htt

Auzul fonematic

Astăzi m-am gândit să vă explic despre cât este de important să „auzim” bine atunci când urechile noastre funcționează bine ca și organe de simț (adică nu avem vreo afecțiune fiziologică). Uneori ajungem cu copilul la medic și ni se spune că el nu are nimic, aude bine. Dar deși aude bine, el nu vorbește corect (nu pronunță anumite sunete, înlocuiește sunetele) sau nu reușește să scrie corect (nu înțelege care sunt sunetele care formează  cuvântul și nici ordinea lor). voi începe cu începutul - cu fonemul. Fonemul reprezintă unitatea minimală a sistemului limbii. El este sunetul vorbit, cel din care se alcătuiesc silabe, cuvinte, propoziții și fraze. În scriere fonemul este redat prin litere, numite și grafeme. Alfabetul românesc are 27 de litere, dar nu tot atâtea foneme. Prin combinarea literelor se pot redat toate fonemele (spre exemplu, fonemul ğ este redat în scris prin g urmat de vocalele i sau e : ge , gi ). Auzul uman are această particularitate numită auz fonematic,

Crizele la copiii cu Tulburare de spectru autist. Autism Meltdowns vs Temper Tantrums

Copilul cu tulburare de spectru autist poate avea deseori anumite crize, mai mult sau mai puţin intense, dar care sunt dificil de gestionat şi care aduc celor din jur stări emoţionale negative şi multă tensiune. Copilul poate ţipa foarte tare, poate lovi obiecte sau persoane, poate arunca cu lucruri, se poate lovi cu capul de perete sau se poate muşca etc. Deşi el poate reacţiona asemănător, există două situaţii diferite: criza meltdown şi criza tantrum. Temper Tantrums sunt comportamente care apar la toţi copiii (cu dezvoltarea neurotipică sau nu) prin care aceştia îşi înţeleg emoţiile şi trăirile şi cunosc metode prin care să facă faţă regulilor şi limitelor impuse de un comportament social adecvat. -          pot fi schimbate de circumstanţe; -          au ca scop obţinerea unui lucru; -          au ca scop obţinerea atenţiei adultului. Criza tantrum este ca un joc pentru deţinerea controlului pe care îl joacă copilul, el fiind o fiinţă încă imatură emoţional. Sentimen